Takde dah rasa segan...

(20 November 2009)

Kot ye pun nak bercinta, takyah la macam tu sekali. Dalam kereta pun jadi. Ngape la gamoknya bebudak muda macam ni, agaknya dah terlalu berani.





Masa gambor ni diamik, saya kat Kuantan. Diaorang ni amik kesempatan, masa lampu merah menyala di tengah jalan. Agaknya dah lama merindu, ini saat yang ditunggu-tunggu. Maklum saja, dah lama menanti saat itu.

Elok je bertudung, tapi cara tu nampak sangat serong.

Posted in Labels: , , Posted by Maza at 01:12  

3 comments:

  1. mazru Says:

    kononnye jiwang sgt la tu...winter sonata...

  2. Fadh Says:

    ngape xtunjuk plat??? bior semua org tau...

  3. Maza Says:

    Kebetulan masa ngamik gambo te, nombor platnye tak masuk frame. Hehehe...

 
Copyright 2005-2007. Hello Wiki designed by Fen, Blogger Templates by Blog Tutorial.